Zapytanie ofertowe - Wyżywienie uczestników Dziennego Domu Pomocy w Lewkowie Starym

Narewka, dnia 17 września 2020 roku

 GOPS.4111.1.2020

Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E

 

Zamawiający Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Narewce, ul. Białowieska 5, 17-220 Narewka, tel. /85/ 730 94 63, e-mail: gops@ug.narewka.wrotapodlasia.pl zaprasza do złożenia oferty której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1846 z póź. zm.) Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 4 pkt 8:

  • Zamawiający:
    1. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Narewce, ul. Białowieska 5,17-220 Narewka, NIP 543-18-63-228, Regon 050850120
  • Nazwa przedmiotu zamówienia:

„Wyżywienie uczestników Dziennego Domu Pomocy w Lewkowie Starym”

  • Cel zamówienia:

Celem zamówienia jest usługa cateringowa obejmująca przygotowywanie  posiłków

- zakup obiadu złożonego z zupy, drugiego dania i kompotu

do Dziennego Domu Pomocy zlokalizowanego pod adresem: Lewkowo Stare 73, 17-220 Narewka, w ramach projektu pn. „Usługi opiekuńcze w Gminie Narewka” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa: IX. Rozwój Lokalny; Działanie: 9.1 Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego.

  • Sposób udzielenia zamówienia
    1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem Nr 2/20 Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Narewce z dnia 18 sierpnia 2020 w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielenia zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30000 euro, w formie zapytania ofertowego.
  • Przedmiot zamówienia.

        Przedmiot zamówienia obejmuje:

      - zakup obiadu złożonego z zupy drugiego dania i kompotu dla 20 uczestników projektu – przez  232 dni roboczych  w okresie realizacji projektu 4640 osobodni wyżywienia.

Obiad obejmuje: 

  1. a) Zupę – co najmniej 250 ml na porcję,
  2. b) Drugie danie - danie o gramaturze co najmniej 500 gram, na które składają się: - ziemniaki, ryż, kasza lub makaron, - dodatek mięsny, rybny (filet) lub jarski nie mniej niż 150 gram, - surówka lub gotowane warzywa nie mniej niż 150 gram na porcję. - kompot – soki 100% co najmniej 250 ml na osobę.
  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

1.Zamawiający wymaga :

  1. a) Usługa będzie realizowana dla maksymalnie 20 podopiecznych (w zależności od liczby podopiecznych) w dni robocze z wyłączeniem świąt przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w okresie 01.10.2020 r. do 31.08.2021r.
  2. b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu końcowego realizacji zamówienia, a co za tym idzie aneksowania warunków umowy dotyczących tej zmiany.

c)O liczbie wydawanych posiłków w danym dniu Wykonawca informowany będzie do wspólnie ustalonej godziny. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczać będzie określoną liczbę posiłków.

  1. d) Wykonawca zobowiązuje się do układania jadłospisu na okres 10 dni, który zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego.
  2. e) Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać posiłki z naturalnych produktów metodą tradycyjną, nie używając produktów typu instant oraz gotowych produktów (np. mrożonych pierogów, klopsów, gołąbków, itp.).

f). Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz do przygotowywania ich zgodnie z prawnymi regulacjami dotyczącymi żywności i żywienia.

  1. g) Dzienne racje pokarmowe powinny być rozdzielane na posiłki z zachowaniem proporcji między wartością odżywczą a objętością pożywienia jak również urozmaicane pod względem produktów.
  2. h) Posiłki muszą być przygotowywane z zachowaniem wszelkich obowiązujących warunków higienicznosanitarnych przez podmiot do tego uprawniony.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania diety indywidualnej, zalecanej przez lekarza, w szczególności diet eliminacyjnych.
  4. Na Wykonawcy ciąży obowiązek przedstawienia pomieszczeń i próbek posiłków do kontroli Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
  • Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    2. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę.
  • Termin związania ofertą:
    1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Termin i miejsce wykonania zamówienia, warunki płatności oraz okres gwarancji:
    1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do dnia 01 październik 2020 do 31 sierpień 2021 r.
  • Zamawiający ma obowiązek zapłaty faktury w terminie 30 dni kalendarzowych licząc od daty doręczenia jej Zamawiającemu przez Wykonawcę w okresach miesięcznych następujących po miesiącu, w którym wykonano usługę.
  • Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia.
    1. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
  • Wymagania dotyczące wadium, sposobu oraz formy jego wniesienia:
    1. Nie wymagane.
  • Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia:
    1. Nie wymagane.
  • Kryteria oceny ofert oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert
    1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
      1. cena brutto (C) o znaczeniu 100 % (100 pkt.);

 

  1. Największa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
  2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania określone w Zapytaniu ofertowym i który otrzyma największą liczbę punktów.
  3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  • Opis sposobu przygotowania oferty
    1. Ofertę należy przygotować z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór określony został w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.
    2. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty lub oświadczenia przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
    3. Oferta winna zawierać cenę brutto obejmującą zamówienie podając ją cyfrowo i słownie. Wszystkie ceny muszą być wyrażone w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
    4. Zaoferowana w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia zgodnie z zapisami niniejszego Zapytania ofertowego, w tym koszty transportu, jak i wszelkie inne składki, opłaty oraz podatki, które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia.
    5. Zamawiający dokona poprawek w ofertach:
      1. oczywistych omyłek pisarskich;
      2. oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
    6. O dokonanych poprawkach w ofercie Zamawiający niezwłocznie zawiadamia o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  • Miejsce i termin składania ofert
    1. Ofertę należy złożyć do dnia 25 września 2020 r. do godziny 10.00 (decyduje data wpływu do Zamawiającego) w następujący sposób:
      1. w formie pisemnej osobiście w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania Zamawiającego lub przesłana pocztą kurierską albo za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe na adres Zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Narewce, ul. Białowieska 5, 17-220 Narewka, przy czym zaleca się, aby oferta pisemna złożona była w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta – „Wyżywienie uczestników Dziennego Domu Pomocy w Lewkowie Starym”

lub

  1. zeskanowana pocztą elektroniczną na adres: gops@ug.narewka.wrotapodlasia.pl przy czym w temacie wiadomości wskazane jest wpisać: „Oferta - „Wyżywienie uczestników Dziennego Domu Pomocy w Lewkowie Starym”
  2. Oferty złożone po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane.
  3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli będzie niekompletna (np. nie zawiera wszystkich wymaganych zapytaniem dokumentów lub dokumenty te zawierają błędy) lub jej treść nie będzie odpowiadać treści Zapytania ofertowego lub gdy Wykonawca podlegać będzie wykluczeniu na podstawie okoliczności wskazanych w Zapytaniu ofertowym.
  • Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
    1. W sprawach proceduralnych, merytorycznych oraz przedmiotu zamówienia – Elżbieta Potoniec, tel. /85/ 730 94 63, email: potoniec@ug.narewka.wrotapodlasia.pl
  • Możliwość i przyczyny unieważnienia postępowania
    1. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia bez podawania przyczyny oraz w przypadku, jeżeli:
      1. nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
      2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
  • postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, w szczególności gdy umowa może zostać uznana za nieważną na podstawie odrębnych przepisów;
  1. w przypadku zaistnienia innej ważnej przyczyny niezależnej od Zamawiającego.
  • Dodatkowe informacje
    1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
    2. Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego. Zawarcie umowy nastąpi wg wzoru Zamawiającego.
    3. Termin płatności: płatność będzie dokonana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
    4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odstąpi od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
    5. W niniejszym postępowania nie przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
    6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
  • Klauzula o ochronie danych osobowych:
    1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
    2. Administratorem zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Narewce, ul. Białowieska 5,17-220 Narewka. Może Pan/Pani skontaktować się z nami osobiście, poprzez korespondencję tradycyjną lub telefonicznie pod numerem: 85 730 94 63.
    3. W celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzanych przez GOPS danych osobowych może się Pan/Pani skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem korespondencji e-mail kierowanej na adres: iod_gops_narewka@podlaskie.pl.
    4. Zbierane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań publicznych wynikających z przepisów prawa. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne do prawidłowego i sprawnego przebiegu zadań publicznych realizowanych przez GOPS.
    5. W sytuacjach, gdy podanie lub przekazanie danych osobowych nie jest konieczne, przysługuje Panu/Pani prawo odmowy podania swych danych lub prawo niewyrażenia zgody na ich przetwarzanie (w przypadku zadań innych niż zadania publiczne). Niepodanie przez Pana/Panią danych osobowych lub brak zgody na ich przetwarzanie będzie skutkować brakiem możliwości realizacji tych zadań.
    6. W przypadku wyrażenia przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych, może Pan/Pani wycofać ją w dowolnym momencie. W tym celu należy zwrócić się pisemnie do Administratora Danych.
    7. Pana/Pani dane osobowe będą przekazywane uprawnionym instytucjom w szczególności na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W usprawiedliwionych przypadkach dane te mogą być udostępnione, na podstawie umów gwarantujących bezpieczeństwo danych osobowych, instytucjom świadczącym usługi serwisowe, gwarancyjne oraz wsparcia merytorycznego/organizacyjnego.
  1. Pana/ Pani dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres niezbędny do zrealizowania zadania lub zadań w związku z którymi zostały zebrane. Po zakończeniu realizacji tych zadań dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w calach archiwalnych.
  2. Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści podanych danych oraz możliwość ich uzupełnienia i aktualizowania. Ma Pan/Pani prawo żądać wstrzymania przetwarzania lub usunięcia danych, które zebraliśmy za Pana/Pani zgodą. Równocześnie ma Pan/Pani prawo do przeniesienia danych osobowych.
  3. Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku przetwarzania zebranych danych osobowych w sposób sprzeczny z rozporządzeniem RODO.
  4. nie przysługuje Pani/Panu:
  5. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  6. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Udostępniający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Narewce

Wytwarzający/odpowiadający: Elżbieta Potoniec

Data wytworzenia: 2020-09-17

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data modyfikacji: 2022-03-18

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2020-09-17